Pe data de 15 iunie 2020, membrii echipelor partenere din cadrul proiectului Smart EVC s-au reunit la sediul coordonatorului, ASSIST Software, pentru a marca oficial lansarea proiectului.

Agenda întâlnirii a constat în prezentarea echipelor celor doi parteneri – ASSIST Software și USV – stabilirea comitetul de management al proiectului și prezentarea planul de implementare.

De asemenea, au fost prezentate cele trei etape ale proiectului, cu accent pe prima etapă. Au fost studiate elementele esențiale desfășurării acesteia în perioada următoare: planul de implementare, pachetele de lucru, rezultatele și strategia de diseminare.

Întâlnirea a fost încheiată cu discuții despre managementul proiectului, cu accent pe procedurile de comunicare și partajare a documentelor. De asemenea, s-a discutat despre implementarea platformei de management al proiectului, canalele de comunicare, precum și atribuirea și monitorizarea sarcinilor. 

S-a stabilit ca o primă întâlnire tehnicăsă fie organizată la mijlocul etapei I de implementare, respectiv în lunile septembrie sau octombrie 2020, pentru a analiza progresul înregistrat și a stabili pașii necesari finalizării cu succes a acestei etape.